Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2018 17:24 - Селото е в мен и аз съм в село.
Автор: razvratlandiq Категория: История   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Честно Ви казвам, хора, израстнала съм в нормално средностатистическо семейство от СОЦ строя в провинциално градче и то в суров район, където зимата е люта , а лятото като стихийно бедствие в следствие на глобалното затопляне. В суров край се раждат най - коравите копелета, защото не просто някой си човек е срещу теб , а цялата вселена и всеки ден е борба за оцеляване. Все едно овертюрата е в следствие на това, че съм видяла много , но такова животно като БГ фирма не бях попадала. Смятайте, че завърших университета имайки представи, бих могла да ги нарека въображаеми , за живота , света и хората, които ми бяха сложили маската на Зоро за света и хората. Та завърших университета мислейки, че ще си намеря нвкаква готина работа, още по-малко , че гледайки телевизия си мислиш, че ще попаднеш в някакъв оазис от образи като в Алии  Магбийл , където въпреки интригите има няквка доза лудост в рамките на забавното  и голяма доза човечност , а най-вече справедливост.
Реших , че ще си търся някаква работа по специалността, щото да си призная работех в мола докато учех и по-смешна история от български работодател плащащ наем за магазин в мола няма. Та след като тотално е** мамата, както се казва, на молския чичко и жена му с увиснали цици , приличаща на млекодойна крава, реших , че тази молска прослойка освен да ми изпие мозъка нищо друго не може да ми даде/вземе. Та си викам ебаси, ще си търся по специалността, пък квото дойде. На късмет си викам ще избирам ,от където ми се обадят първо. Та обадиха ми се от Развратоландия и аз приех, мислейки си , че отивам в рая. Първите 2 месеца всеки ден напусках и през зъби и нокти пишех як хейт  в хейт дневника си за да оцелея през деветте кръга на ада. След като реших , че съм по-яка от някакъв си сбор хора и не могат да ме бутнат , за чиф уй реших да се боря с вятърните мелници, не знам.. Но добрата новина, мили мой драги, е че започваме да пишем серия от Теми свързани с ебане, интриги и още нещо в нашият блог.Историята ще продължи при минимален зрителнски интерес от ваша страна още другата седмица. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: razvratlandiq
Категория: История
Прочетен: 10515
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930